Menu

Poważny biznes nie może się obejść bez pozycjonowania, czyli jak wykorzystać obecność firmy w sieci do maksimum?

Internet to praktycznie nieskończona kopalnia możliwości – ten, kto potrafi zrobić z tego właściwy użytek, będzie odnotowywał coraz wyższe zyski. Dla przedsiębiorców, którzy starają się dotrzeć do swoich klientów za pośrednictwem globalnej sieci, działania promocyjne w przestrzeni wirtualnej stanowią obecnie konieczność. Jednak nie wszyscy właściciele firm zdają sobie sprawę, jak przeprowadzać je w skuteczny sposób.

 Chcesz odnieść sukces? Potraktuj pozycjonowanie stron internetowych w Google jako konieczność

 W opinii przedstawicieli agencji marketingowej INSEO wynika to w dużej mierze z przestarzałego stylu zarządzania. Postawa w stylu „chcesz coś zrobić dobrze – zrób to sam” akurat w internecie cechuje się niską efektywnością. Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych w Google wymaga specyficznych umiejętności oraz wysoce specjalistycznej, aktualnej wiedzy. Algorytmy wyszukiwarki są stale udoskonalane, branżowi eksperci spodziewają się, że coraz większą rolę będzie w nich odgrywała samoucząca się sztuczna inteligencja. Tym samym metody, które jeszcze parę lat temu pozwalały szybko przebić się na szczyt wyników wyszukiwania, dziś w ogóle już nie działają. Mało tego, mogą zostać uznane przez Google za sprzeczne z etyką i surowo karane. Pozycjonowanie we własnym zakresie spokojnie można porównać do chodzenia po polu minowym. Lepiej skorzystać z usług fachowców, którzy branżę SEO znają jak własną kieszeń i wiedzą jakie zmiany wprowadzać, żeby boty indeksujące oceniły Twoją firmową wysoko pod kątem merytorycznym i technicznym.

 Zadbaj o komfort użytkowników i daj im konkretny powód, żeby zostali na Twojej stronie dłużej

 Taki ruch gwarantuje większą stabilność raz uzyskanych pozycji – każdy zajmuje się tym, na czym zna się najlepiej. Ponadto specjaliści od pozycjonowania stron internetowych w Google potrafią skutecznie połączyć zagadnienia SEO z aspektami UX. Dzięki temu strona nie tylko trafia na eksponowane miejsca w wynikach wyszukiwania, ale też imponuje jakością wykonania. Szybkie ładowanie wszystkich podstron (nawet tych z bogatą oprawą graficzną), intuicyjnie skonstruowane menu czy dobre wyświetlanie wszystkich elementów bez względu na wielkość ekranu. To tylko część „drobnych” rzeczy, które w równym stopniu wpływają na ocenę serwisu przez boty, co wrażenia samych użytkowników. Kwestie techniczne na firmowej stronie trzeba stale usprawniać, tak samo jak jej zawartość. Aktualizowanie witryny wartościowymi treściami to najlepszy sposób na to, aby internauci regularnie na nią wracali. Tak buduje się zaufanie do marki, a to często ma decydujące znaczenie podczas dokonywania konsumenckich wyborów.

Dodaj komentarz

Możesz użyć znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>