Menu

Zapomnij o nierzetelnym pozycjonowaniu! Wybierz agencję SEO, która jest skuteczna w działaniu

Rosnąca popularność marketingu internetowego i wysoka skuteczność pozycjonowania portali firmowych sprawiły, że agencje SEO powstają, jak przysłowiowe grzyby po deszczu. Wśród nich znajdziemy doświadczonych specjalistów, którzy na rynku funkcjonują od kilkunastu lat oraz… nierzetelne firmy. Współpracę z tymi drugimi możemy przypłacić nawet całkowitym wyindeksowaniem naszej strony z wyszukiwarki. Podpowiadamy, na jakie czynniki warto zwrócić uwagę przy wyborze agencji SEO.

 Niska cena i gwarancja wyników od ręki. To po nich rozpoznasz nierzetelnych specjalistów SEO!

 Przykładowe 200 zł. Zdaniem wielu niedoświadczonych firm już za taką kwotę jesteśmy w stanie podnieść pozycję strony internetowej w wyszukiwarce Google. Takie hasło reklamowe jest z pewnością chwytliwe i przyciągnie uwagę wielu niczego nieświadomych przedsiębiorców. Warto na samym początku zaznaczyć, że cena za pozycjonowanie powinna być podawana na podstawie wykonania dokładnej analizy. Doświadczeni specjaliści SEO, tacy jak Agencja AFTERWEB, dokonują szczegółowego rozeznania przed zaproponowaniem dopasowanego pakietu i ostatecznej ceny. Sprawdzeniu podlega nie tylko historia portalu, ale także frazy kluczowe charakteryzujące daną działalność oraz internetowe ruchy firm konkurencyjnych.

Kolejnym bardzo popularnym hasłem reklamowym jest gwarancja osiągnięcia szybkich rezultatów. To totalna bzdura! Nawet największy budżet na kampanię SEO nie jest w stanie zapewnić trwałych pozycji w zaledwie kilka dni. Pozycjonowanie to bardzo złożony proces, który wymaga od agencji marketingu internetowego szeregu działań, bezpośrednio wpływających na indeks Google. Szacuje się, że dobrze zrealizowana strategia SEO przyniesie oczekiwane efekty nawet po kilku miesiącach od jej rozpoczęcia. Warto jednak pamiętać, że pozycjonowanie wykonywane przez specjalistów ukierunkowane jest na długotrwałe rezultaty.

Okrojona oferta pozycjonowania. W branży SEO nie ma miejsca na półśrodki

Czynnikiem, po którym poznasz nierzetelne agencje marketingu internetowego, jest także ich oferta. Wcześniej wymienione analizy przed rozpoczęciem pozycjonowania to absolutna podstawa, jednak wciąż dużo pozycjonerów pomija ten krok i przechodzi od razu do linkowania na zewnętrznych portalach. Aby mieć pewność, że podpisujemy umowę z rzetelnymi specjalistami SEO, sprawdźmy zakres świadczonych przez nich usług. Jeśli znajdziemy tam analizy, audyty, optymalizacje i dodatkowe czynności – wówczas wiemy, że oddaliśmy pozycję Google naszej witryny w dobre ręce. Warto zainteresować się także pozycjonowaniem lokalnym. Jeśli miejscowością, w której prowadzisz swój biznes są np. Kielce, wówczas powinno Ci zależeć na przyciągnięciu uwagi potencjalnych Klientów, którzy znajdują się w Twojej najbliższej okolicy.

Dodaj komentarz

Możesz użyć znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>