Menu

Wyniki sprzedaży są niezadowalające? Musisz wyraźniej zaznaczyć obecność Twojej firmy w internecie!

W biznesie każde działanie musi przekładać się na mierzalne efekty. Od zwiększenia rozpoznawalności firmy dzięki rozmaitym akcjom marketingowym, poprzez budowanie wśród odbiorców konkretnych skojarzeń z daną marką, a skończywszy na najważniejszym: wzroście sprzedaży. Kiedy słupki tkwią na niezadowalającym poziomie, konieczne jest podjęcie stosownych kroków. Najwięcej zyskują te przedsiębiorstwa, które potrafią zareklamować się za pośrednictwem internetu.

 Zadbaj o to, żeby firmowy serwis www znalazł się wysoko w wynikach wyszukiwania

 Niekwestionowanym królem globalnej sieci jest Google, którego wyszukiwarka cieszy się wśród internautów zdecydowanie największą popularnością. Wysoka pozycja na określone zapytania stanowi kluczowy element przyszłego sukcesu firmy. Jak ją osiągnąć? Godnym szczególnej uwagi pomysłem będzie pozycjonowanie stron przez wyspecjalizowany zespół fachowców. Usługi świadczone przez takie firmy, jak Inseo, zapewniają odpowiedni profesjonalizm: rzetelne analizy, opracowanie planu kolejnych działań na firmowej stronie, regularne raportowanie efektów pracy itd. Samodzielne poprawianie pozycji w wyszukiwarce też jest możliwe – tyle że w takim przypadku zdecydowanie rośnie ryzyko, że Google nałoży na witrynę bolesną karę. Jeżeli algorytm wykryje stosowanie niewłaściwych (w oczach amerykańskiej korporacji) praktyk, wtedy strona Twojego przedsiębiorstwa może nawet całkowicie zniknąć z wyników wyszukiwania. Dobrą reputację buduje się krok po kroku – w optymalizowaniu serwisów internetowych droga na skróty nie przynosi efektów.

 Pozycjonowanie to długi proces. Czasami warto zainwestować w gwarancję natychmiastowych rezultatów

 Od powyższej reguły cierpliwości jest jednak jeden wyjątek, oficjalnie dopuszczalny przez Google. Jak łatwo się domyślić, chodzi o linki sponsorowane. Wyszukiwarka giganta z Mountain View prezentuje dwa typy wyników: tzw. organiczne, wynikające z działania ściśle tajnego algorytmu oraz płatne: kampanie reklamowe AdWords. Z punktu widzenia internautów nie ma większego znaczenia, który rodzaj odnośnika kliknie/wskaże. Grunt, żeby dostał dokładnie to czego oczekuje: wartościową informację albo konkretny produkt. Dla właścicieli firm niezwykle istotne jest, aby swoje działania promocyjne mogli kierować do ściśle określonej grupy odbiorców. Decyzja czy zainwestować w pozycjonowanie stron, kampanie AdWords, a może obydwa te sposoby, należy wyłącznie do Ciebie. Warto jeszcze zerknąć na liczby, którymi szczyci się wspomniana wcześniej firma Inseo. Zwiększenie ruchu na stronie o 398% czy 149% dłuższy czas przebywania użytkownika na zoptymalizowanej witrynie to liczby, które działają na wyobraźnię.

Dodaj komentarz

Możesz użyć znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>