Menu

BCAA dla najlepszych efektów

Zwiększenie masy mięśniowej, uzyskanie lepszej kondycji, uzyskanie zwiększenia siły lub wytrzymałości mięśniowej to cele, które są stawiane przez wiele osób. Niewątpliwie te cele nie są proste w uzyskaniu i wymagają zastosowania określonych metod. Do tych głównych należy w tym miejscu zaliczyć oczywiście prawidłowy trening oraz prawidłowy sposób odżywiania się, aczkolwiek to jeszcze nie wszystko, na co powinniśmy zwrócić naszą uwagę, bardzo ważne miejsce tutaj może bowiem zajmować przyjmowanie określonych suplementów diety dla sportowców, które mogą stanowić wisienkę na torcie, które mogą stanowić odpowiednie uzupełnienie. Powstaje jednakże pytanie o to, po który z owych suplementów warto jest sięgnąć? Na pewno jednym z tych najlepszych będą aminokwasy BCAA. Jest to suplement oparty w swoim składzie na trzech bardzo ważnych aminokwasach rozgałęzionych. Mowa jest mianowicie o:

  • walinie
  • leucynie
  • izoleucynie

Tych trzech aminokwasów rozgałęzionych na pewno nie może zabraknąć w naszej diecie, gdy chcemy uzyskać określone założenia, gdy chcemy zrealizować określone cele treningowe.

Możliwe do uzyskania cele

Każdy z nas ma swój własny cel treningowy. Każdy z obecnych na rynku suplementów diety to produkt, który jest w stanie nam pomóc uzyskać bardzo ściśle określone cele sportowe. Jeśli chodzi o BCAA, to będziemy mogli mówić o wydatnej pomocy w zwiększaniu beztłuszczowej masy mięśniowej, będziemy mówili o znaczącym zwiększeniu siły naszych mięśni, będziemy mówili o znaczącym zwiększeniu wytrzymałości mięśni jak również można wskazać na przyspieszenie procesów regeneracji po treningu oraz o hamowaniu procesów rozpadu tkanki mięśniowej, z którym to procesem mamy do czynienia na co dzień, a którego to procesu wolelibyśmy przecież uniknąć.

Ważne dawkowanie

Tenże suplement może jak najbardziej być dla nas skutecznym wspomaganiem naszych wysiłków, aczkolwiek z drugiej strony również musimy wskazać na to, że bardzo ważnym aspektem będzie prawidłowe jego dawkowanie. Wskażemy na konieczność przyjmowania suplementu zarówno w dni treningowe jak i te, w których nie trenujemy. Dawka będzie oczywiście nieco inna, ale powinna być ona przyjęta. W dni treningowe należy sięgnąć po BCAA zarówno przed treningiem jak i po jego zakończeniu, a jeśli chodzi o dni nietreningowe, to BCAA przyjmujemy dwa razy w ciągu dnia – rankiem oraz przed pójściem spać wieczorem. To na pewno pozwoli nam znacznie szybciej zrealizować zakładane przez nas cele treningowe, zwiększyć masę mięśniową i nie tylko.

 

Dodaj komentarz

Możesz użyć znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>